Princess 112310 Classic Multi & Sandwich Grill

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Princess 112310 Classic Multi & Sandwich Grill op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,2

markaper 17-10-2011

Prima apparaat, zolang het werkt, niet veel gebruikt maar
na een jaar al defect.

Karel de Kleine 26-05-2011

Alleen gebruikt voor het maken van tosti's. Ging in eerste instantie goed. Na een keer of 5 gebruiken is dit apparaat defect geraakt. Toen nieuwe ontavngen en hetzelfde mee gebeurd.

xgeert 05-05-2011

in beginsel zijn de resultaten van dit tosti apparaat prima! Tosti's worden prima bruin en kaas en ham smelt. Echter na een half jaar geeft hij de geest. Heb nu een Severin aangeschaft en deze heeft meer mogelijkheden en ziet er veel degelijker uit!

mennootje 18-11-2010

Na enkele tosti- en multigrill-apparaten te hebben versleten, liepen we tegen deze goedkope variant aan. Wat een verademing. Snel heet, ideaal breed. De broodjes niet meteen helemaal geplet en erg makkelijk schoon te maken (bij voorkeur niet in de vaatwasser). We gebruiken 'm voornamelijk voor tosti's, maar ook een burgertje komt er heerlijk uit.
Na enkele maanden nog geen spoor van slijtage.

bartje3620 16-11-2010

ik heb nu een tijdje deze grill in bezit - gekocht bij de blokker, spotgoedkoop - en het werkt perfect - ben alleenstaande en dit apparaat is makkelijk in gebruik - eenvoudig te reinigen en misschien in vergelijkbaar met andere apparaten in zijn soort minder mogelijkheden maar dan ook des te simpeler in gebruik - voor een prijs onder de 20euro en als je zelf niet te veeleisend bent een ideaal apparaat

EGC 23-08-2012

Na 2 jaar weinig gebruikt doet hij het helemaal niet meer kortom geen aanrader